Tutorial Lengkap Tentang Killzone: Shadow Fall ps4

Maksimum kebolehan semua
Berjaya melengkapkan tugas ini dinyatakan kepada max out keupayaan sama. Maksimum keluar semua kemampuan untuk mendapatkan Piala "Jack Of All perdagangan". Nota: Keupayaan setiap mempunyai tahap peningkatan 11. Anda boleh melihat kemajuan keupayaan setiap dengan memilih "My kerjaya", maka "Kebolehan" di dalam menu berbilang.
Serangan
    Buddy berdengung: Dapatkan 300 buddy berdengung membunuh.
    Perisai Nano: Membunuh 300 peserta semasa menembak melalui perisai anda.
    Letupan api menyebabkan pengsan: Membisingkan 500 pemain musuh dengan letupan api menyebabkan pengsan.
Pengakap
    Jubah: Membunuh 400 pemain musuh dengan Berjubah yang aktif.
    Membisingkan berdengung: Membisingkan 300 musuh dengan berdengung membisingkan.
    Taktikal Echo: Tag pemain musuh 500.
Sokongan
    Sokongan udara: Membunuh 400 pemain musuh dengan berdengung sokongan udara.
    Memulihkan berdengung: Memulihkan 500 rakan sepasukan dengan berdengung ini.
    Beacon baka: Mempunyai 200 rakan sepasukan yang bertelur pada isyarat peraturan anda.
    Bekalan Peti: Resupply 250 sepasukan dengan membekalkan kotak yang anda telah dikerahkan di medan perang.
    Turet: Membunuh 400 pemain musuh dengan turet.
Rujukan jiwa yang gelap
Bilakah permainan pertama bermula, kelihatan pada dinding untuk mencari poster untuk "Trolls gelap" itu mempunyai watak utama dari Jiwa-jiwa yang gelap sedang dikejar oleh troll besar.
Mudah "Deniable" trofi
Dalam Bab 2: "Anda mempunyai Intel?", Terdapat empat sistem penggera. Mereka adalah kecil, merah konsol.Musuh-musuh akan mengaktifkan mereka jika mereka melihat anda untuk memanggil bantuan. Anda mesti menghalang mereka mengaktifkan salah satu konsol ini. Cara terbaik untuk melakukan ini adalah dengan menggodam sistem penggera dengan hantu tersebut. Tekan L1 semasa bertujuan konsol untuk menggodam ia.Selepas itu, musuh-musuh tidak boleh menggunakannya, dan anda akan selamat. Lakukan ini untuk semua empat konsol untuk menyempurnakan objektif-objektif utama di bahagian "Anda mempunyai Intel?" dan mendapat trofi "Deniable". Selain itu, pastikan tidak meng-hack kerangka utama Keselamatan, iaitu konsol di tingkat kedua Menara radio. Hacking ia akan membatalkan Piala tersebut. Jika anda secara tidak sengaja mencetuskan penggera, hanya mula titik semak itu, dan cuba lagi.
Mudah "Bayang-bayang baru" trofi
Untuk melengkapkan Bab 10: "Bayang-bayang jatuh" tanpa dikesan, mengaktifkan sut yang sembunyi-sembunyi dengan menekan D-pad. Ia akan menyebabkan anda tidak kelihatan untuk tanpa had masa, selagi anda tidak membawa kerosakan atau menembak senjata anda. Pastikan jarak dari musuh-musuh dan orang awam. Jika mereka melihat anda, dengan serta-merta mula titik semak itu. Sebaik sahaja anda pergi ke luar, tidak membunuh sesiapa sahaja, kerana seseorang yang akhirnya akan menemui mayat itu dan pengawal akan datang mencari anda. Oleh itu, tinggal jauh dari musuh-musuh yang mungkin dan pastikan anda Penekan stealth yang dibolehkan semasa misi seluruh.
Bab 10: "Bayang-bayang jatuh", Terdapat tiga cara untuk dapat dikesan. Cara pertama adalah dengan musuh yang menghadapi anda. Mereka akan melihat anda apabila anda berada dalam mod senyap dan anda menjadi terlalu rapat. Berlari-lari biasanya akan meningkatkan kesedaran askar anda. Cara kedua untuk dilihat adalah dengan kamera keselamatan. Kamera keselamatan mengeluarkan corak boleh dilihat agak laser di tanah yang memberi amaran kepada anda untuk betul-betul di mana ia tertumpu kepada. Ini menjadikan ia agak mudah untuk mengelakkan mereka, tetapi jika anda masih merasa anda boleh ditangkap oleh kamera, anda boleh memusnahkannya dengan anda labah-labah penyelenggaraan bot. Cara ketiga yang anda boleh dilihat adalah dengan orang awam. Mereka mempunyai jejari pengesanan yang lebih kecil, tetapi jika anda mendapat terlalu dekat dengan mereka, mereka akan melihat anda. Ia adalah mungkin untuk benar-benar dapat dikesan oleh awam tanpa menyedarkan seorang pengawal, tetapi adalah lebih baik untuk memastikan jarak anda. Semasa misi, cuba mengelakkan orang awam. Sebaik sahaja anda berada di luar, adalah disyorkan untuk mengelakkan membunuh mana-mana pengawal musuh, walaupun ia bukanlah satu keperluan untuk mendapatkan Piala "Bayang-bayang baru" tersebut. Apabila anda berada di luar, anda akan perlu untuk mematikan kedua-dua terminal Keselamatan, merebut senapang penembak dan mencapai kedudukan muktamad. Pastikan jarak anda dari pengawal itu, dan jika anda datang ke dalam laluan mereka, crouch terhadap beberapa perlindungan untuk cuba mengelakkan yang dikesan. Jika anda dapat dikesan pada bila-bila masa semasa misi, hanya berhenti seketika Permainan, dan mulakan semula titik semak untuk mencuba lagi.
Mudah "Outgunned" trofi
Kira-kira pertengahan melalui Bab 5: "Membuat dia bayar", anda akan sampai ke kawasan yang menyerupai pasaran yang kecil. Akan ada banyak musuh-musuh yang menyerang (lebih dari pada mana-mana lain-lain tempat di dalam cerita). Cepat membunuh beberapa musuh-musuh yang pertama, kemudian gunakan hantu itu untuk membisingkan sekumpulan besar mereka. Berjalan sehingga ke musuh-musuh dan aktifkan adrenalin anda.Adrenalin boleh didapati pada titik semak sebelum perjuangan ini. Ia akan dikemaskini kesihatan anda serta-merta dan lambat turun masa. Untuk melambatkan masa, anda perlu bertujuan menggunakan L2. Cuba untuk mendapatkan benar-benar dekat dengan musuh-musuh, supaya lebih mudah untuk mendapatkan headshots itu.
Untuk mendapatkan yang tergesa-gesa adrenalin, anda mesti mempunyai cukup pakej adrenalin. Anda boleh melihat jika anda mempunyai cukup dengan melihat ikon di sudut kiri bawah skrin--ia akan menyala apabila anda mempunyai cukup adrenalin. Pada penghujung Bab 9: "The pemusnah", anda akan perlu berjuang banyak musuh.Apabila anda sampai ke titik semak tersebut selepas membunuh sekumpulan musuh-musuh, musuh-musuh lebih banyak yang akan datang daripada pintu di sebelah kiri dan kanan. Terdapat dua adrenalin pek Jadual antara dua pintu. Aktifkan adrenalin rush (kiri pada D-pad), dan matlamat untuk Ketua musuh-musuh. Jika anda tidak mampu untuk mendapatkan headshots enam dalam masa, hanya berhenti seketika Permainan, dan mulakan semula titik semak untuk mencuba lagi.
Mudah "Outmaneuvered" trofi
Chapter 2: "You Have The Intel?" is the best place to get zipline kills. You can start getting zipline kills as soon as the "You Have The Intel?" section begins. Select the zipline ability for the OWL, and press L1 to use it. You must be standing at an elevated positon to use the zipline. Just keep shooting at enemies while using the zipline until you have a total of five kills. You can easily get 15 zipline kills in this chapter. Just let the enemies activate the alarm, go to an elevated position, kill the reinforcements using the zipline, and repeat.
Swipe right on the PS4 controller touch pad to access the OWL menu. You can zipline from there if you are on higher ground. You will need to aim at lower ground, then press L1 to send OWL to create a path for you to zipline on. While ziplining, you need kill five enemies with hipfire, which is not very easy to do, especially if your zipline is too steep (which will make you move very fast). The best place to attempt to zipline to get the "Outmaneuvered" trophy is in Chapter 2: "You Have The Intel?". You will reach a crashed ship with the smoke, and will have a good overlook at the enemies below. Zipline from this area, and kill the two enemies. There are other areas in this section where you can use this same method. Just use the towers and cliff sides.
Easy "Outsmarted" trophy
Approximately halfway through Chapter 5: "Make Him Pay", you will reach an area that resembles a small marketplace. There will be a lot of enemies that attack at once (more than at any other point in the story). Quickly throw a grenade when you see the large group of enemies. You can cook the grenade by holding R2, preventing them from having an opportunity to take cover before the grenade explodes.
Towards the end of Chapter 9: "The Destroyer", you will be fighting a lot of enemies. When you reach the checkpoint after killing a group of enemies, more enemies will come out of a door on the left and right. Wait outside the door, then send in OWL to stun the enemies. One of the enemies will have a shield that will be disabled once OWL stuns him. While they are immobilized, throw a frag grenade, then get a safe distance away. If you were not able to kill four enemies with the grenade, simply pause the game, and restart the checkpoint to try again.
Easy "Violence Is The Answer?" trophy
Dalam Bab 10: "Bayang-bayang jatuh", anda akan mempunyai jumlah terhad masa untuk membunuh askar-askar 20 dan melengkapkan misi. Selepas memasuki kawasan di luar, anda akan hanya mempunyai 3 minit dan 30 saat untuk melengkapkan misi. Terdapat lima musuh di dalam bangunan di mana misi bermula. Oleh itu, anda masih perlu membunuh musuh-musuh yang 15 di luar. Pastikan untuk menetapkan kesukaran mudah untuk membuat ini semudah yang mungkin. Mencari kedudukan yang mudah untuk membela, tetapi mengekalkan kebanyakan musuh dalam garis nampak anda. Platform di mana anda mengambil raifal penembak tepat (misi objektif) adalah tempat yang sangat baik. Anda boleh merakam melalui lubang di lantai untuk memukul musuh-musuh yang di bawah.Kebanyakan musuh akan bergerak ke arah kedudukan anda--supaya anda hanya perlu untuk mempertahankan diri sendiri. Dengan memegang hak D-pad, anda boleh menyerlahkan berhampiran musuh-musuh. Jika dilakukan dengan betul, anda akan mendapat Piala "Keganasan itu jawapannya?" apabila kredit mula bergolek.

Piala
Lulus salah satu tugas-tugas yang berikut untuk mendapatkan Piala:
    Wira (Platinum): Mendapatkan semua Piala Killzone bayang-bayang jatuh.
    Bapa (gangsa): Melengkapkan tahap 'The bapa'.
    Bayang-bayang (gangsa): Melengkapkan tahap 'The Shadow'.
    Deniable (gangsa): Dalam 'The Shadow', beroperasi tanpa meningkatkan penggera atau melumpuhkan kerangka utama Keselamatan.
    Doktor (gangsa): Melengkapkan tahap 'The doktor'.
    Patriot (gangsa): Melengkapkan tahap 'The Patriot'.
    Helghast (gangsa): Melengkapkan tahap 'The Helghast'.
    Agen (gangsa): Melengkapkan tahap 'The ejen'.
    Pengendali (gangsa): Melengkapkan tahap 'The pengendali'.
    Mati (Perak): Melengkapkan tahap 'Dead'.
    Pemusnah (Perak): Melengkapkan tahap 'The pemusnah'.
    Outsmarted (gangsa): Dalam singleplayer, mendapatkan membunuh Kuadrupel dengan sebuah grenad Frag tunggal.
    Outgunned (Perak): Dalam singleplayer, membunuh 6 Helghast dengan headshots dalam tergesa-gesa adrenalin tunggal.
    Outmaneuvered (gangsa): Dalam singleplayer, membunuh 5 Helghast dengan tembakan semasa ziplining.
    Elite bayang-bayang Marsyal (emas): lengkapkan semua misi pada kesukaran sukar.
    Pembunuh nurani (gangsa): Melengkapkan kempen apa-apa kesukaran tanpa menembak orang awam mana-mana.
    Bayang-bayang tidak boleh dibunuh (Perak): Melengkapkan kempen apa-apa kesukaran tanpa mati.
    Mengumpulkan (gangsa): Mencari 50% barangan di dalam kempen ini.
    Pengetahuan (Perak): Mencari semua koleksi dalam kempen.
    Pelancongan (gangsa): Melengkapkan perlawanan setiap Peta berbilang.
    Dominator (Perak): Menang perlawanan setiap Peta berbilang.
    Pada anda cara (Perak): 200 lengkap cabaran.
    Berbilang Elite (emas): 400 lengkap cabaran.
    Juta mata (emas): Dapatkan seramai 1,000,000 Mata dalam berbilang.
    Pengakap (gangsa): Max keluar sebarang keupayaan Pengakap upgradable.
    Sokongan (gangsa): Max keluar sebarang keupayaan sokongan upgradable.
    Serangan (gangsa): Max keluar sebarang keupayaan serangan upgradable.
    Jack Of All perdagangan (emas): Max out semua kemampuan upgradable.
    Pakar senjata (emas): Buka semua lampiran bagi semua senjata.
    Dihiasi (Perak): Mendapat sejumlah 500 penghargaan.
Di samping itu, Terdapat tiga Piala rahsia:
    Bayang-bayang baru (gangsa): Dalam 'The Penyelamat', melengkapkan misi tanpa sedang dikesan.
    Keganasan adalah jawapannya? (Gangsa): dalam 'The Penyelamat', membunuh askar-askar 20 dan masih melengkapkan misi.
    Penyelamat (emas): Melengkapkan tahap 'The Penyelamat' dan menghalang maklum dengan perang yang baru.
Piala berikut memerlukan kandungan bonus "Insurgent" boleh dimuat turun:
    Hacktivist (gangsa): Mencapai tahap maksimum untuk keupayaan Hacking.
    Kleptomania (gangsa): Mencapai tahap maksimum untuk keupayaan mencuri.
    Semua perisa (gangsa): Menjadikan membunuh dengan semua senjata utama sebagai pemberontak yang.
    Finders gol (gangsa): Mengumpul koleksi dalam talian 25.
    Ingat saya? (Gangsa): membuat 25 habuan dengan setiap satu senjata Retro.
    Mainan baru! (Perak): mencapai tahap maksimum untuk E-nadi Emitter, taktikal Echo Emitter dan pengawal berdengung.
    Seperti bos (emas): selesai kempen dalam mod Elite.
Piala berikut memerlukan kandungan muat turun "Memintas" bonus:
    Pyromaniac (gangsa): 250 mendapatkan membunuh dengan serangan tersebut Breacher senapang automatik di co-op.
    Tinggi dan kering (gangsa): 250 mendapatkan membunuh dengan raifal penembak tepat LS70 ahli menembak di dalam co-op.
    Necromancer (gangsa): Memulihkan rakan sepasukan 50 dalam co-op.
    Kembar tiga taktikal (gangsa): 250 mendapatkan membunuh dengan Menara Tactician di co-op.
    Tangan kosong (gangsa): 25 mendapatkan tempat yang penuh kejam membunuh sebagai salah satu daripada peranan tempur empat dalam co-op.
    Wallstreet Banker (Perak): Bank 2500 mata sebagai salah satu daripada peranan tempur empat dalam co-op.
    Kapten co-op (emas): menang 50 co-op permainan.

Game Lainnya